czwartek, 17 stycznia 2013

Get y'all black tees on, All black everything

Prezentujemy pierwszy przykład jak można tanio wystylizować look na Rihannę. Bardzo spodobał mi się strój, który miała niedawno na sobie.Po krótkim przeszukaniu Internetu znalazłam kilka bardzo podobnych ubrań, które idealnie nadają się na podobną stylizację.


Taka stylizacja nie odbiega bardzo od oryginału, a jednak nie obciąża aż tak portfela. Pozwoliłam sobie wręcz dodać bielizna "Rihanna for Armani" jednak nie jestem przekonana o jej oryginalności. Pierwszy raz zetknęłam się z tym sklepem... ale na potrzeby zestawienia nadawał się idealnie.

Jeżeli chodzi o czapkę to polecam opcję tzw. DIY czyli zrób to sam! Igła + nitka oraz odpowiednie dodatki i możemy mieć bardzo tanim kosztem identyczną czapkę jak ta od Silver Spoon Attire.

Czekamy na Wasze komentarze na temat stylizacji! 


2 komentarze:

  1. stylizacja jak dla mnie mega trafiona idealnie pasuje do jej sylwestki, naprawdę! i opcja która zaproponowałas równiez super, akurat osobiscie wolalabym cos dłuższego pod marynarkę heheh;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja tak samo xD

    Świetnie dobrałaś ciuchy :) Rih fajnie się ubierała np. na 777 Tour, między koncertami :D

    OdpowiedzUsuń